Zakres obowiązków:
- poszukiwanie zagranicznych partnerów handlowych
- organizacja i koordynacja działań związanych z eksportem towarów na rynek zagraniczny
- sporządzanie wycen, kosztorysów ofertowych
- współpraca z podwykonawcami i dostawcami
- obsługa procesu realizacji zamówień
- prowadzenie komunikacji w języku angielskim
Wymagania:
- minimum średnie wykształcenie
- bardzo dobra znajomość języka angielskiego w mowie i piśmie, pozwalająca na swobodną komunikację (mile widziana znajomość innych języków)
- znajomość pakietu MS-Office
- umiejętność czytania rysunków technicznych
- bardzo dobra organizacja pracy
- umiejętność analitycznego myślenia oraz pracy w zespole
- dyspozycyjność
- komunikatywność
Oferujemy:
- pracę w dynamicznie rozwijającej się polskiej firmie
- stabilne warunki zatrudnienia w oparciu o umowę o pracę
- niezbędne narzędzia do pracy: telefon, komputer
- premie uznaniowe
- kartę MultiSportu
Praca w Starym Sączu
Jeśli jesteś zainteresowana/y prześlij CV za pomocą formularza aplikacyjnego oraz wyraź zgodę na przetwarzanie danych osobowych w zakresie niezbędnym do realizacji procesu rekrutacji*.
Informujemy, że skontaktujemy się z wybranymi Kandydatami.
*Administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Global System Sp. z o.o. z siedzibą w Brzeznej 495, 33-386 Podegrodzie. Podane przez Panią/Pana dane osobowe będą przetwarzane w celu realizacji procesu rekrutacyjnego.